torsdag 13. januar 2011

Årets første padletur

Det skulle gå 13 dagar ut i det nye året før det vart padletur på meg. Oddvinn og eg avtalte å møtast på Øyra i tretida slik at vi hadde halvannen time med lys. Faktisk går det an å merke at dagane vert litt lengre. Flott når det går an å bruke ettermiddagane til padling att.

Vi padla til Flatøyna der begge to måtte strekke på sovande bein. Eg hadde Greenlanden i dag (difor bein som søv..) og Oddvinn hadde Exciten med litt for "tight" sparkebrett. Her er utsikt frå Flatøyna og sørover:




Stille og fint på sjøen i dag. På bilete under ER det faktisk to kajakkar, men den eine er godt kamuflert. Kanskje noko å tenkje på når ein padlar i skumringa. Tørrdrakta er gul og eg har lys på vesten, så heilt usynleg er eg ikkje..

Under: Her kan det sjå ut som eg anten har "klakka til" Oddvinn eller at han tilber kajakken sin.. Fasiten er nok berre det at han stillar på sparkebrettet.. ;-)

På veg innatt. Mørkret og kulden kom fort.



Askvoll i vinterdrakt:

Oddvinn prøvde også ein rulle:


Eg leika meg litt med butterflyrulle og norsaq- en medan eg venta på Oddvinn. Skal leggje ut eit eige innlegg om dette, ved eit seinare høve..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar