onsdag 29. desember 2010

Romjulstur med Tron Ivar

I dag fekk Tron Ivar og eg oss ein tur utpå. Det var eindel vind frå aust, slik at vi fekk skylje oss litt. Særleg på sørsida av Flatøyna var det høve til litt surfing.

Her ser vi sørvestover mot Værlandet og Bulandet.

Så lenge vi padla var ikkje temperaturen noko problem, men under fotoseansane vart fingrane raskt stive.

På Flatøyna var nokre oterar som leika. Eg prøvde å ta bilete, men det var ikkje lett. Olympuskameraet mitt sleit med å fokusere på det som var viktig. Og utan kikkhol på kameraet, er det vanskeleg å få motivet i linsa. Trur eg må finne fram det gamle Konica Minolta- apparatet mitt igjen. Bilete under kan sjå ut som det er av ein sverdfisk, men det er ein oter på veg ned i sjøen:

Vi hadde ein lita kakaopause ved Sauesundsøya. Godt med noko varmt i kroppen..

Her var det også fine is- skulpturar i fjellhamrane:


I dag hadde eg Cetusen og Tron Ivar fekk prøve Exploreren. Den likte han svært godt:

Tilbake på Øyra:

Dette vart nok den siste turen for i år. Håpar på mange fine turar og leikeøktar i 2011!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar