søndag 27. april 2014

Ny rulleøkt

Det vart ein liten snartur utpå i dag også. Fint ver og opp mot 20 grader! Det er ikkje å forakte når ein skal rulle!



Det vart litt repetisjonar av venstre reverse sweep. I dag sat den ikkje så bra som forrige gong, men så lenge eg fokuserar på dei rette tinga, går det bra..



I dag hadde eg berre D10- fotoapparatet, og det fiksar ikkje heilt kombinasjonen sollys og sjø.

Så vart det trening på norsaq- ruller, begge sider:





Etter ei stund kom det tre gutar som ville bade (!) der eg trente, så då overlot eg staden til is- badarane. Rullarar har vikeplikt for badarar ;-)

Då vart ein tur ut i bølgjene i staden. Og med ekstem low volume kajakk som denne er, vert det alltid litt plask og sjø!







Artig!

Eg har også prøvd å byggje opp setet litt i høgda, for å lettare kunne leggje seg bakover på dekket:



Det fungerte ganske greitt, men låra kom litt for langt opp mot framdekke, så eg trur eg skal skjære av litt meir heilt framme..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar