mandag 29. juli 2013

Lofoten!

På ferie i Lofoten. Vi bur på Eliassen rorbuer og har verdas finaste natur rundt oss.


Krystallklart vatn:


Mykje liv i sjøen, sjølv om det for det meste er småfisk:


I natt fekk eg meg ein flott padletur inn Kirkefjorden og Bunesfjorden.


Havørna passa godt på meg.


Kirkefjorden. Her vart det spelt inn ein episode i serien "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu".


På veg ut frå fjorden:


Så gjekk turen heilt inn til Bunesfjorden. Der la eg frå meg kajakken, og gjekk over fjellet til vestsiden av Lofoten, Buneset:


Her er klokka ca 01.00 på natta.


Buneset:


Tilbake til Bunesfjorden. Utsikt mot Reine:


Her er eg på veg heim att til rorbuen på Hamnøy: Klokka er 03.00 på natta.


Alt i alt ein fantastisk tur. Artikkel kjem kanskje i Padling seinare..

Området er også flott til fjellturar. På denne glimrande bloggen kan du lese meir om fjellturane i området.



1 kommentar:

  1. Jammen har vi ikke vært i Lofoten samtidig:) Ser du har padlet der vi hadde håpet å få oss en tur. Altfor mye bra å gjøre der oppe!!! Hadde innmari lyst å padle inntil Kjerkfjorden men siden vi så den fra Reinebringen ( som var en fantastisk tur ) så prioriterte vi om:) Jeg kan jo bare angre:))

    Absolutt herlige bilder!! En må uten tvil tilbake:)

    SvarSlett