mandag 22. juli 2013

Fresvik- Nærøyfjorden

Søndag kveld padla eg ut frå Fresvik, med kurs for Nærøyfjorden.


På veg innover Aurlandsfjorden.


I Sognefjorden er det også krokodiller! 



Vidare innover mot Aurland og Flåm.


Eg padla til høgre her, inn Nærøyfjorden, for å finne overnattingsstad.


Eg fann ein bra leirstad i Dyrdal.


Neste morgon padla eg litt vidare innover fjorden, forbi Styvi, før eg snudde og returnerte til Fresvik.


Her er klokka omlag 6 på morgonen.. (Gjesp)


På veg utover igjen.


Frokoststranda.


Ikkje mykje bølgjer her...


Nok av ferskvatn å finne i Sognefjorden!


Utøpet av Nærøyfjorden på veg utover Aurlandsfjorden.


Eg måtte også sjekke om det gjekk an å rulle her.. ;-)





1 kommentar:

  1. Flotte bilder!! Synes ofte at det ser litt kjedelig ut å padle i en fjord, men det såg da vitterlig ut til å være litt variasjon i denne.

    SvarSlett