søndag 4. september 2011

Test av nytt kamerastativ

Eg har lenge brukt eit kamerastativ på kajakken når eg har filma videoar. Dette:



Men problemet med dette stativet, som ikkje er meir enn 10 cm høgt, er at det kjem for lavt, og filmane viser eigentleg mykje rygg og lite anna. Difor har eg, i beste Reodor Felgen- ånd, laga eit som er høgare opp. Slik ser det ut:




I dag var det prøvetur for å teste om stativet heldt vatn.. Litt skitten sjø, etter dei siste dagars syndeflod. Først berre padling:



Godkjend!

Men ville det halde seg på plass ved øvingar der det kjem ned i vatnet? Svaret finn du her:



Konklusjon:

Inn att i verkstaden for å mekke meir. Føtene løsna frå der dei var plassert nedi nedsenkningane, ved taufeste bak. Her må eg nok feste dei på ein annan måte,. Sugekopp? Det positive er at barduneringa fungerte fint. Alle strammingar ned mot dekket heldt seg bra under heile testinga. Dette trur eg at eg skal få til på ein eller annan måte..

Og til slutt legg eg ved eit bilete av superkajakken over alle superkajakkar:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar