søndag 4. november 2012

Nydeleg dag!

I dag var det ideelle forhold for padling. Berre ein liten austatrekk som etterkvart stilna.


No er eg ikkje akkurat redd for bølgjer og vind.., men eg må innrømme at i ein travel kvardag, er det slike forhold som gjev meg det eg treng. Det å stoppe opp, å nyte naturen der ein vil, er sjelebot for ein frynsete firebarns- lærarsjel..


På Flatøyna vart det pause.






Kokekaffi skulle lagast. Då treng ein:

  • Brennar
  • Gass
  • Fyrstikker
  • Kokekaffi
  • Skei
  • Kopp
Dessverre ville ikkje kjelen vere med på tur i dag, så det vart ikkje noko kaffi...



Yngelproduksjonen i år ser bra ut!


Denne oteren oppdaga meg litt for raskt til at det vart bra bilete.


Gjennom Sauesundet:








Og inn att mot Askvoll!


14 kommentarer:

  1. Heilt fantastisk!! eg legg det ut på Fb mi og!

    SvarSlett
  2. Flotte bilete! Det ser idyllisk ut i Askvoll - trur eg må ta meg ein padletur dit ein gong :)

    SvarSlett
  3. Uff da, så trist med kaffekjelen på en sånn dag. :S Her hadde jeg bestilt sånt vær i dag, men fikk ikke, så da ble det heller ingen tur.

    SvarSlett
  4. Såg heilt herleg ut! Takk for deling! Mange flotte bilde!

    SvarSlett
  5. En perfekt dag og ja her får man sjelebot og bot for det meste, kanskje ikke kaffe da:))) Men sum summarum en herlig tur til sjøs ser jeg:)))

    Flott uke til deg:)

    SvarSlett
  6. Seier meg einig i at det ser heilt herleg ut. Fristar veldig å begynne med padling når ein får sjå slike bilete. Kanskje eg skal melde meg inn i klubben :)

    SvarSlett
  7. Herleg! ser ut som samme runden som vi hadde ein søndag i haust. Vi ellemella mellom fjellet og sjøen igår og det endte med fjellet for oss :)

    SvarSlett
  8. Herlige bilder Odin. Hadde tenkt å legge bort kajakken for vinteren, men ser det absolutt er mulig å få flotte turer fremdeles.
    Men da må en dra alene...og det går jo utmerket. :) Takk for titten..

    SvarSlett
  9. Takk for fine kommentarar! Du må berre melde deg inn i klubben, Jan-Audun! Ingenting gledar meg meir enn når folk i nærområdet fattar interesse for padling. Tilrår å starte med eit grunnkurs, då vert du kompetent til å kunne padle åleine i skjærma farvatn. Nye grunnkurs vert sett opp til våren.

    SvarSlett