lørdag 17. mars 2012

Holmedal

I dag vart det ein liten padletur i Holmedal, medan eg venta på ein av ungane som var i bursdag der.


Blankt utpå i dag..


Godt å sjå at tjelden er komen!


Her var det berre toppen av "trefjellet" ein såg..


Under overflata:


Endå meir drivved:


I dag var også første tur med det nye Snap Dragon- trekket. Det fungerte fint. Lite vatn i sitjebrønnen etter mange ruller.


Måtte også teste kamerastativet. Det fungerte også bra, sjølv om eg må vinkle det litt meir nedover.


Her ei rulle og litt sculling:



Etter mange ruller begynte det å bikke.. Her trenar eg på sveipetak med støtte, med kameraet litt på halvåtte.



Etter denne rulla lausna stativet frå kajakken. Eg fekk det ikkje med meg.

Eg padla vidare med kameraet på slep under. Oppover elva også. Må seie eg er litt imponert over kva dette kameraet toler.. .-)



Må stramme bardunene på sidene litt meir, så trur eg dette stativet skal fungere greitt. Også på Bulandet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar