lørdag 28. januar 2012

Rulling i solnedgang

Innimellom all anna aktivitet i helga, klarte eg å skvise inn ei lita rulleøkt på Øyra.


I dag brukte eg TM Greenland til klubben. Ein fantastisk rullekajakk. Eg var litt spent på om handrulla sat i dag..

Først butterfly- rulla som oppvarming, opp på høgre side:



Så opp på venstre side:



Litt rusten teknikk. Men så er det ei stund sidan eg heldt på med denne..

Så handrulla:



Det fungerte ok, med litt hundesvømming..

Så static brace med begge hendene på åra etterkvart.



Greenlanden er ein draum å rulle. Neste gong skal eg prøve med Norsaqen.

3 kommentarer:

  1. Nice rolling! Beautiful boat! Looks cold - you are braver than me!

    SvarSlett
  2. Nice rolling but don't you get "brain freeze" (aka ice-cream headache) when you roll in such frigid waters?
    Around here some paddles stop rolling if the water is less than 22C! Of course nobody owns a drysuit :-)

    SvarSlett
  3. Thanks! I use a 3 mm seahood, so the cold water is not a problem. I am dry in most of my hair after rolling, only the face gets cold. I use to throw some cold water in my face before I start rolling.

    Think of the eskimos.. ;-)

    SvarSlett