lørdag 4. februar 2017

Til Sandvika

I dag vart det ein padle/ dykketur til Sandvika. Fint vårver med 10 grader og litt vind. Fantastisk med slikt ver i starten av februar.


Eg padla med den 7 mm tjukke våtdrakta. Det gjekk ganske greitt med tanke på bevegelighet, men det var veldig varmt..

Målet i dag var Sandvika. Og her er det som namnet tilseier, mykje sand. Tenkte eg skulle prøve å sjå om eg fann kamskjell i dag, men dei er kanskje djupare enn der eg var i dag. Eg såg i alle fall ingen..



Og Frivannsliv, har forstått eitt eller anna om reklamens makt... :-)




Dette likna veldig på lav, men sidan det er under vatnet, kan det ikkje vere det..Utruleg mykje ein ikkje veit om plante- og dyrelivet i sjøen..



 Fjøremakk






Diverse sneglar..


















Litt tareskog var det her også..













Og i serien: "Kva gløymte du i dag å ta med, då?", var turen komen til hanskane. Så det var litt kaldt på hendene ja.....




Fine fargar



Ein slags anemone?




Når dei vart skremte, såg dei slik ut:






Området eg dykka i, idag (med saltvatnet på linsa)


Veldig fin tur i dag og, sjølv om det gjenstår å sjå fiskestimar... Men dei er vel på djupare vatnet, no på vinteren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar