lørdag 5. november 2011

Grønlandsåre- tur!

Som bilete viser, var det ei stund sidan desse årene var i bruk. Men i dag var dagen komen!


Eg hadde eigentleg tenkt å bruke grønlandskajakken (TM Greenland T) som vi har i klubben, men den var borte.. Så då vart det Aquanaut Club i staden for.


Regn og grått. Men når ein skal padle kajakk, spelar eigentleg ikkje veret så stor rolle.


Etter 15. oktober! Så då kan eg gå i land der eg vil..


Lurar på kva vindretning som er mest vanleg her ;-)


Littt av livet under vassoverflata:


Prøvde litt static brace. Med grønlandsåre går det litt lettare. Men eg ser at rullen på slutten viser at det har blitt litt mykje euroåre i det siste. Litt mykje rett opp.



Eg rota litt med grønlandsåra i dag. Det vart mykje plopp og dårleg flyt. Så eg har fått ei lita tanke om at det kanskje blir vanskeleg å variere med desse to typene. Eg syns heller ikkje at grønlandsåra har den klare fordelen som turåre lengre.. Men det kan jo skuldast at framdriftstaka mine med euroåre har blitt mykje betre? Og at eg har skifta til Lendal..Uansett er ein tur, litt lite grunnlag for å konkludere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar