torsdag 18. august 2011

Kveldstur til Eimind fyr

I kveld var eg eigentleg ganske så trøytt. Men eg kom meg over "dørstokk- mila", og kom meg ut på sjøen. Det angrar eg ikkje på!

Det vart ein liten tur til fyret på Eimind i kveld. Etter å ha forsert det triste Granesundet i "transportetappe- tempo", opna det seg opp mot vest. I kveld var det ein fin kveldshimmel også.


Sidan det var så rolege forhold, gjekk det an å gå i land ved fyret:

Røsslyng ER vakkert..

På veg innatt skifta himmelen til mørkare fargetonar, og eg tenkte på at eg hadde gløymt lys..

Men det vart ordna ved å leggje mobilen med lommelykta på, inni Pelican- boksa. Så det vart ein "slags" lanterne:

På denne tida vert det fort mørkt, og neste gong skal det vere lys med på padletur..

Haust = lanternetid!

3 kommentarer:

  1. Hei! Kristine fra VG her. Nå har jeg lagt innlegget ditt som dagens anbefaling på Lesernes VG, kanskje poster jeg det på Facebook http://www.facebook.com/lesernesvg også :-)

    SvarSlett
  2. Hodelykt og blinkelys har blitt leita fram her også, før turen nå i helga. Det var jammen lurt, det blir bra mørkt midt på natta nå.

    SvarSlett
  3. Hei Odin!
    Flotte bilder! Har funnet frem blinkelys og hodelykt jeg også....i tilfelle man får bruk for det på tirsdagspadlingskveldene våre.

    SvarSlett