fredag 13. august 2010

Tur og kamera(t)redning med Oskar

Torsdag 12. august var Oskar og eg på ein padletur.

Etter å ha varma opp litt, øvde vi på kameratredning. Han var ikkje så villeg til å gå ut i vatnet, men etter eit (mildt) press gav han etter.

Med våtdrakt og med den temperaturen som er no, gjekk det greitt å liggje i sjøen litt.
Han fekk også prøve cowboyredning. Dette viste seg å vere litt vanskeleg med den kajakken han hadde (Current Design Raven). Ryggstøtta er så høg, at den skapar problemar både ved cowboy- og kameratrening. Vi må nok sage litt..

Eg prøvde også nokre mislukka handruller i Greenlanden, som vart filma av Oskar. Og ved eine høve gjekk han rundt. Kameraet var heldigvis festa rundt handa, så det gjekk bra med det også. ;-) Elles har vi øvd ein del på å tippe rundt, så det er ikkje noko dramatikk i dette for han.

Eit litt stivt smil etter eit par gongar i vatnet.

Vi fekk også tid til "salte- sitronfox". Dvs fox- karamellar som låg i vesten då eg rulla..Ein delikatesse!

Elles merkar eg at Oskar som no har blitt 9 år, har blitt for stor for Raven- kajakken. Så no vert det nok greenlanden eller Avoceten framover for han.

3 kommentarer:

  1. Joda sønnen min er veldig fornøyd med sin Wind 505.
    Det ser ut til at Oscar også er fornøyd.

    SvarSlett
  2. He he, delikatesse du, det tror jeg bare sånn passelig på. Så flinke dere er som trener på sånne sikkerhetsgreier, det er jo veldig viktig. Får gode intensjoner når jeg leser slike innlegg, men det går dessverre fort over. Ikke vært i sjøen en eneste gang i år, tør nesten ikke si det høyt...

    SvarSlett
  3. OOps. Ja, då er det på tide!:-) Hausten er jo ein flott tid til å trene på redningar. Og du har vel tørrdrakt Miamaria?

    SvarSlett