I tillegg til at dette ser mindre elegant ut, vart det ei påkjenning for kajakken. Så denne trong ei forsterking på kjølen. Og når vestlandsveret viser frå sin minst sjarmerande side, er det ikkje vanskeleg å bestemme seg for å gjere slikt arbeid..
Så pusse ned med grovt sandpapir (nr 80):
Vaske med raudspirit, og leggje på polyester og fiberduk.
Neste dag: Pusse ned og vaske, før første lag med gelcoat:
Pusse ned det første laget med gelcoat (dagen etter):
På med andre lag, og dra av maskeringa før gelcoaten tørkar heilt.
Ferdig!
Ein meir detaljert oversikt finn du HER. Denne gongen droppa eg varme under presenning. Det var 4-8 grader då eg held på med dette. Ting tørkar jo litt saktare, men som oftast gjer ein jo berre eit par operasjonar kvar dag, når ein skal jobbe med slikt.
Oy, grundig jobb, ikke bare rulle på noe greier. Tøft. Knøvlete å komme seg inn i liten cockpit ja. Jeg mistenker at dét er litt av årsaken (resten er dårlig kvalitet) til at setet på Inuken min ble ødelagt. Tålte ikke entringsteknikken (eller mangel på) min.
SvarSlett